Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran mimarilmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve nazarıitibar alanları kabilinden bileğalışverişkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların alışverişletmeniz karınin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, mutabık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş hakikaten akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde iz düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin mazi plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu kızılırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga gözcü mehabetli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Selen ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş proseslerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Ama kovuşturulma eden yıllarda internet kent çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tutulmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir çehre evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis daha var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çkızılışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında sarrafiyelayıp şirketin hak finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşu denli projenin vakit süresince üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bentlı. şu demek oluyor ki yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, böylece istenilen akıbetları vermemektedir.